2015. szeptember 24., csütörtök

Háromsajtos pizza

Ez egy nagyon egyszerű pizza recept, bárki el tudja készíteni. Sokféle feltéttel variálhatjuk, én a sajtot választottam. Készíthetjük sima fehér lisztből vagy teljes kiőrlésű lisztből is, most fele-fele arányban dolgoztam.


Hozzávalók 2 személyre:
A tésztához:
15 dkg liszt (fele sima fele teljes kiőrlésű)
1 teáskanál instant élesztő
150 ml langyos víz
1 teáskanál só és cukor
1 evőkanál olívaolaj

A feltéthez:
medvehagymás sajtkrém
1 marék újhagyma
fél cukkini karikára vágva
1 db paradicsom karikára vágva
5 dkg reszelt parmezán sajt
5 dkg reszelt trappista sajt
csipet só és bors


Elkészítés:
A tészta hozzávalóit egy tálba összekeverjük (a vizet fokozatosan adjuk hozzá, amennyit felvesz) és labdává gyúrjuk. Meleg helyen, lefedve kelesztjük körülbelül fél óráig.



Ha a tészta megkelt kör alakúra nyújtjuk (én kettéosztottam a tésztát és csak a felét használtam fel, másik felét folpackba csomagolva hűtőbe raktam) és megkenjük a sajtkrémmel, sózzuk, borsozzuk. Rászórjuk az újhagymát, rátesszük a cukkini és paradicsom karikákat. Megszórjuk a sajtokkal és sütőlapra helyezzük.


Előmelegített sütőben 10-12 percig sütjük. Pillanatok alatt elkészül :-) Salátával is tálalhatjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése