2015. szeptember 22., kedd

Baconbe göngyölt sajtos reggeli

Mikor megláttam ezt a reggeli receptet azonnal kipróbáltam :-) A tölteléket lehet variálni, de szerintem így tökéletes ahogy van.


Hozzávalók 2 személyre:
4 szelet kenyér - szerintem erre a célra a toast kenyér a legmegfelelőbb
4 szelet trappista sajt
4 szelet bacon
vaj a kenyerek megkenéséhez
kókuszolaj a kisütéshez

Elkészítés:
A kenyerek egyik oldalát megvajazzuk, majd két kenyérszelet közé 2 szelet sajtot teszünk.  Az elkészült szendvicseket kettévágjuk. Egy serpenyőben olajat forrósítunk. A kenyereket 2 szelet bacon szalonnába göngyöljük.


Közepes lángon kisütjük a szeleteket. Mivel az olaj eléggé fröcskölt, fedőt használtam.



Ha megsültek a szeletek papírtörlőre szedjük és leitatjuk a felesleges olajat. Friss idény zöldséggel tálaljuk. Nagyon ízletes, laktató reggeli :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése