2015. október 14., szerda

Házi csokis müzliszelet

A boltban kapható müzli szeleteket nem szeretem, ezert úgy döntöttem elkészítem házilag. Sokféle aszalt gyümölccsel, és olajos magvakkal variálhatjuk, én ezeket találtam itthon.  Az eredmény tökéletes :-) Édesszájúak több mézet is tehetnek bele.


Hozzávalók 10 db-ra:
12 dkg étcsoki
15 dkg zabpehely
5 dkg aszalt vörösáfonya
5 dkg aszalt szilva
5 dkg sótlan földimogyoró
1 evőkanál méz

Elkészítés:
Az étcsokit megolvasztjuk, én mikróba tettem pár percre, majd megkevertem és ismét melegítettem pár percig, míg meg nem olvadt. Egy tálba rakjuk a többi hozzávalót (a mogyorót apríthatjuk is) és az olvasztott csokival összekeverjük.


Sütőpapírral bélelt tepsire borítjuk a masszát és körülbelül 1 cm magas  téglalapot formálunk belőle. Ráteszünk egy másik sütőpapírt és egy nehéz edényt rakunk rá. A nehezékkel együtt hűtőbe rakjunk 4-6 órára. Ha megdermedt tetszőleges alakúra szeleteljük. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése