2015. október 2., péntek

Csirketekercs édes chili szósszal

Épp időhiányban szenvedek, úgyhogy a tortilla lap és az édes chili szósz is bolti (ezt nézzétek el nekem), de ettől függetlenül nagyon ízletes ez a csirketekercs. Ha gyorsan akarunk valami finomat ez tökéletes választás lesz, sőt ha hirtelen toppan be valaki akkor sem érhet minket meglepetés :-)


Hozzávalók 2 személyre:
2 tortilla lap
20 dkg csirkemellfilé
fél fej vöröshagyma
1 evőkanál kókuszolaj
só, bors ízlés szerint
1 teáskanál moajonéz
1 marék saláta (én római salátát használtam)
kígyóuborka és paradicsom tetszés szerint
édes chili szósz tetszés szerint
5 dkg reszelt sajt

Elkészítés:
A húst megtisztítjuk apróra vágjuk. A hagymát felkarikázzuk, kókuszolajon megdinszteljük. Hozzáadjuk a csirkecsíkokat, amelyet ízlés szerint fűszerezünk.


A csirkecsíkokat addig pirítjuk, míg barna kérget nem kap. A tortilla lapokat közben a csirkére dobtam, hogy picit megmelegedjen, nem akartam külön ezzel bajlódni a grillserpenyőben.


Ha kész a csirke és a tortilla lapok is megpirultak, kezdődhet az összeállítás. A salátát megmossuk és darabokra tépkedjük. A tortilla lapra helyezzük, meglocsoljuk a chili szósszal és a majonézzel, majd rétegezzük a zöldségeket. A pirított csirkét is rátesszük és ismét egy kis chili szósszal locsoljuk meg.




A tetejére sajtot reszelünk, majd a tortilla lapokat feltekerjük és gyorsan elfogyasztjuk :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése