2015. november 21., szombat

Barbecues-kukoricás minipizzák

Múlt hónapban már közzétettem egy pizza tészta receptet, de ez most egy egészségesebb változat zabpehelylisztből. Lehet kizárólag zabpehelylisztből is készíteni, de úgy nehézkesebb a nyújtás, ezért én felesben szoktam másfajta liszttel keverni. A feltét ízlés szerint variálható, bármit tehetünk rá, amit a hűtőben vagy a spájzban találunk, én épp ezt találtam itthon :-)


Hozzávalók 2 db minipizzához:
A pizza tésztához:
5 dkg zabpehelyliszt
5 dkg finomliszt
1 kiskanál só
csipet cukor
4 g instant élesztő
fél dl langyos víz

A feltéthez:
2 evőkanál barbecue szósz (recept itt: http://gasztrovagans.blogspot.hu/2015/10/barbecue-szoszpac.html)
2 marék kukorica
2 db sajtos virsli
1 marék újhagyma
6 szelet mozzarella

Elkészítés:
A pizza tészta hozzávalóit összegyúrjuk, míg egy ruganyos tésztát nem kapunk, majd meleg helyen lefedve legalább 20 percig kelesztjük. Ha a tészta megkelt, megfelezzük és 2 db kb. tenyérnyi nagyságú kört nyújtunk belőle. 


Megkenjük a szósszal, majd rákarikázzuk a virslit és az újhagymát. Kukoricát szórunk rá és befedjük a szeletelt mozzarellával.

 Előmelegített 200 C fokos sütőben 9-10 percig sütjük. Jó étvágyat :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése