2016. február 25., csütörtök

Kedvenc gyümölcsös sütim

Életem első sütije ez volt, nagyon-nagyon régen egy Anyukámtól kapott szakácskönyvből merítettem az ötletet, kicsit leegyszerűsítettem, hogy biztosan sikerüljön. Sikerült is, és azóta is sokszor készítem, mert szeretem a gyümölcsös sütiket, és bármilyen gyümölccsel variálhatjuk, így szinte megunhatatlan. Kezdőknek tuti siker :-)


Hozzávalók 20X30 cm-es tepsihez:
A mérce 2 dl-es pohár.
1 pohár zabpehelyliszt
fél pohár rizsliszt
fél pohár étolaj
fél pohár eritrit (cukor, méz vagy más édesítő is tökéletes)
1 db tojás
1 csomag sütőpor
1 pohár joghurt
A tetejére:
2 evőkanál barna cukor
kókuszreszelék
3 db kivi
15 dkg magozott meggy

Elkészítés:
A tepsit kiolajozzuk és kilisztezzük. A gyümölcsök, a kókuszreszelék és a barna cukor kivételével mindent összevegyítünk egy nagy tálban és simára keverünk.



Tepsibe öntjük a masszát, megszórjuk a barna cukorral és a tetejére rakjuk a gyümölcsöket végül rászórjuk a kókuszreszeléket. Előmelegített 180 C fokos sütőben 35-40 percig sütjük.



Porcukorral meghintve tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése