2016. február 24., szerda

Csirkemájas egytálétel

Szeretem, de ritkán eszem csirkemájat, most eszembe jutott, hogy van még a fagyasztóban egy adag. Rántott formájában is szoktam készíteni, de most egy gyors egytálételre vágytam, ami akár újramelegítve másnap is fogyasztható állagromlás nélkül tekintve, hogy a rántott húsok, zöldségek és a májak szerintem csak frissen a legjobbak :-)


Hozzávalók 2 személyre:
30 dkg csirkemáj
1 fej vöröshagyma
1 teáskanál olaj
1 teáskanál majoránna
2 csipet színes bors
1 csipet só
1 dl víz
1 csésze rizs - 2 csésze víz
10 dkg zöldborsó
10 dkg csemegekukorica

Elkészítés:
A rizst dupla mennyiségű vízben feltesszük főni, csipet sóval kb. 15 perc alatt készre főzzük. Eközben csirkemájat megmossuk nagyobb darabokra vágjuk és a felkockázott vöröshagymával, kevés olajon megpirítjuk. 




Hozzáadunk kb. 1 dl hideg vizet, a majoránnát. és a borsot. A sót csak a végén adjuk hozzá! 10-15 percig tovább főzzük, majd jöhetnek a zöldségek. Én fagyasztott zöldségeket használtam, így 5 perccel a főzési idő letelte előtt  adtam hozzá. Friss zöldségek használatakor elég 1-2 perccel előtte. 


A megfőtt rizzsel összekeverjük és csemegeuborkával melegen tálaljuk. Kiadós és ízletes étel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése